شناسهٔ خبر: 67133097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکیدفرماندارماکو برنقش سازمان‌های مردم نهاددرافزایش مشارکت مردم

فرماندار شهرستان ماکو بر نقش مهم سازمان‌های مردم نهاد در افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

تاکید فرماندار ماکو برنقش سازمان‌های مردم نهاد در افزایش مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رامین موحدی در جلسه شورای توسعه و حمایت و بررسی مسائل و مشکلات سازمان‌های مردم نهاد شهرستان ماکو با بیان اینکه امروز قدرت سمن‌ها انکارناپذیر است، اظهار کرد: سمن‌ها در کنار مردم، صدای مردم و مطالبه‌گر حقوق مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد رابط بین آحاد جامعه و مسئولین در انعکاس مسائل و حل مشکلات هستند، افزود: سازمان‌های مردم نهاد حلقه ارتباطی بین دولت و مردم در مسیر بر طرف کردن مسائل و مشکلات هستند.

فرماندار شهرستان ماکو به اهمیت و جایگاه این سازمان‌ها اشاره کرده و گفت: اعتماد مردم به این سازمان‌ها در سایه فعالیت آنها باید بیش از پیش افزایش یابد.

موحدی بر استفاده از ظرفیت این سازمان‌ها در اجرای برخی امور شهری تاکید کرد و ادامه داد: لازم است سمن‌ها فعال در سطح شهرستان برای رسمیت بخشیدن به فعالیت خود در ادارات و نهادهای مربوطه حوزه فعالیت خود را ثبت و مجوزهای قانونی لازم را اخذ کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو با بیان اینکه وظایف اساسی سازمان‌های مردم نهاد جلب مشارکت و ساماندهی مردم در جهت کارهای خیر و اساسی شهر در زمینه‌های مختلف است، تصریح کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات موضوعی بسیار مهم است که سازمان‌های مردم نهاد نیز در این زمینه نقش دارند و انتظار می‌رود به این موضوع ورود کرده و برای بالا رفتن مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.

فرماندار ماکو خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در بحث فرهنگ‌سازی در جامعه نقش اساسی ایجاد کنند و مسئولین دستگاه‌های دولتی با مدیران عامل سازمان‌های مردم نهاد باید همکاری لازم را داشته باشند.

نظر شما