شناسهٔ خبر: 67167150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسته انتخاب ۱۴ -۲۴ خرداد

در بسته انتخاب ۱۴، با آخرین خبر‌های متن و حاشیه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری همراه باشید.

صاحب‌خبر -

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رقابت های انتخاباتی نقل محافل سیاسی و خانوادگی شده است،   دامنه تب و تاب انتخاباتی به اجاره ستادها هم رسید، برخی صاحب خانه ها ملکشان را برای یک ماه پیش رو برای اجاره به ستادها ،چیزی بین چندصدمیلیون تا بیش از ۱/۵ میلیارد تومان قیمت گذاشتند.

 

نبض اعلام حمایت احزاب و جریان های سیاسی از نامزدها همچنان روی دور تنده است.از اردوگاه اصولگرایان خبر رسیده ،حزب عدالت طلبان از آقای جلیلی حمایت کرده است، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی هم با صدور بیانیه اعلام کرده است  نامزد نهایی کانون آقای قالیباف است. در طیف اصلاحاتی ها ،حزب اتحاد ملت و حزب اسلامی کار از آقای پزشکیان حمایت کردند و گفتند کلیه دفاتر حزب تا پایان انتخابات برای تقویت ستاد اقای پزشکیان فعال است.

 

اقای موسی زاده ، دبیر ستاد انتخابات معاونت فضای مجازی صدا و سیما از  افزایش برنامه های تبلیغاتی نامزدها در صدا و سیما و اختصاص یک استدیو و یک صفحه شخصی در تلوبیون به هریک از ۶ نامزد انتخابات خبرداد.

 در کنار برنامه های تلویزیونی ، تعدادی از نامزدها در فضای مجازی فعالیت کردند.

آقای پزشکیان در صفحه شخصی اش نوشت: دیدگاه های شما درباره اولین برنامه تلوزیونی را شنیدم ، ما برای اداره کشور نیاز داریم صدای مردم را بشنویم ، گوش شنوای شما در فضای مجازی هستم با من حرف بزنید.

آقای پورمحمدی هم تصویری قدیمی را در صفحه شخصی اش بارگزاری کرد و نوشت چرا من بهتر از بقیه اطلاع دارم .

 آقای جلیلی هم به بیرجند سفر کرده بود .

 اما یک خبر انتخاباتی ازآذربایجان غربی، فرماندار ارومیه از تمهیدات برگزاری انتخابات در ارومیه خبرداد: 

  نامزدها دیروز شناسه دار شدند، در اطلاعیه شماره ۳ وزارت کشور، شناسه آقای پزشکیان ۲۲ ،پورمحمدی ۳۳, جلیلی ۴۴, زاکانی ۵۵,قاضی زاده هاشمی ۶۶ و قالیباف ۷۷ تعیین شده است.

 

<div id="video-display-embed-code_11213863"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4258886/11213863?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما