شناسهٔ خبر: 67129251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

«+دما» پویشی برای دانش‌آموزان رای اولی در آذربایجان غربی

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری پویش «+دما» برای تولید محتوای دانش آموزان بسیجی رای اولی دراستان اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جهانگیر اسلام پرست  گفت: نقش مردم در حوزه‌های مختلف انقلاب قابل انکار نیست که از   اقدامات اثرگذار مردم می‌توان به حماسه هشت سال دفاع مقدس و خنثی کردن فتنه در سال‌های مختلف اشاره کرد .

 وی با بیان اینکه حضور و فعالیت دانش‌آموزان برای برگزاری برنامه‌های انتخاباتی ستودنی است، افزود: امیدواریم دانش‌آموزان به ویژه رای اولی‌ها در کنار خانواده بتوانند ضمن ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات، انتخاب خوبی نیز داشته باشند در راستای انتخابات ریاست جمهوری پویش «+دما» در استان در حال برگزاری است که دانش آموزان بسیجی رای اولی با عناوین مختلف تولید محتوا می کنند.

 

اسلام پرست گفت: شرکت در انتخابات حق مردم و از وظایف و تکالیف هر فرد محسوب می‌شود و در واقع، مشارکت سیاسی به این معناست که مردم فعالانه در امر سیاست‌گذاری‌های آتی کشور مشارکت داشته باشند و دانش آموزان رای اولی در انتخابات و اثر گذاری برجامعه و خانواده نقش بسزایی دارند.

 

نظر شما