شناسهٔ خبر: 67112992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسته انتخاب ۱۴، ۲۱ خرداد

در بسته انتخاب ۱۴ خبرهایی ازحاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری بررسی می شود.

صاحب‌خبر -

بسته انتخاب ۱۴، ۲۱ خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در بسته  انتخاب ۱۴ خبرهایی ازحاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری  بررسی می شود.

شب گذشته، رسانه ملی میزبان میهمانان ویژه‌ای بود، مراسم قرعه کشی برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما با حضور ۶ نماینده نامزد‌های ریاست جمهوری و ناظرانی از شورای نگهبان، وزارت کشور و سازمان صدا و سیما برگزار شد.

رییس رسانه ملی در این مراسم گفت، با وجود محدودیت زمانی، فرآیند آماده سازی زیر ساخت‌ها، میزگرد‌ها و مناظره‌ها و دیگر برنامه‌ها در کمتر از چند هفته عملیاتی شد.


پس از قرعه کشی نامزد‌ها و اغاز دوره تبلیغاتی، انتخابات به ایستگاه رسانه ملی رسید.

از امروز پخش برنامه‌ها و مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده، بر اساس جدول زمان بندی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ۱۴ مین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی شامل ۵ برنامه اصلی و پخش ۲ مستند رادیویی و تلوزیونی است، مهم‌ترین این برنامه‌ها ۵ مناظره ۴ ساعته تلوزیونی است که در روز‌های ۲۸،۳۱ خرداد و روز‌های اول، چهارم و پنجم تیر از ساعت ۲۰ الی ۲۴ به صورت زنده ازشبکه یک سیما پخش خواهد شد.

اما امروز اولین برنامه طبق قرعه کشی، برنامه صف اول شبکه است که با حضور اقای قالیباف از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.

یکی دیگر از برنامه‌ها، با مردم نام دارد که امروز با حضور اقای قاضی زاده هاشمی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه الی ۱۹ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. گفت و گوی ویژه خبری شبکه خبر هم امشب راس ساعت ۲۲ به مدت ۴۵ دقیقه میزبان اقای پزشکبان خواهد بود.

میز گرد اقتصادی با حضور کارشناسان،۲ مستند، برنامه میز گرد فرهنگی، بدون تعارف و میزگرد سیاسی، دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری است.

علاوه بر این، نامزد‌ها می‌توانند از امکانات شبکه‌های استانی رسانه ملی و شبکه‌های رادیویی و همچنین یک شبکه ۲۴ ساعته بر روی سامانه تلوبیون برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود استفاده کنند.

نظر شما