شناسهٔ خبر: 67126328 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رییس فدراسیون فوتبال ایران:تا تکمیل وآماده سازی ورزشگاه ۱۵هزار نفری میزبانی خیبر در ورزشگاه تختی خرم آباددر لیگ برتر

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت:تا تکمیل وآماد سازی ورزشگاه ۱۵هزار نفری با رفع موانع وزیز ساخت ها خیبر در ورزشگاه تختی خرم آباددر لیگ برتر میزبان حریفان خواهد بود . رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت:تا تکمیل وآماد سازی ورزشگاه ۱۵هزار نفری با رفع موانع وزیز ساخت ها خیبر در ورزشگاه تختی خرم آباددر لیگ برتر میزبان حریفان خواهد بود .

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛مهدی تاج در مراسم جشن قهرمانی باشگاه خیبر خرم آباد در گفت‌وگو باخبرنگار برنا لرستان گفت :عملکرد موفق و توسعه ی فوتبال لرستان در کلیه پارامتر های سنجش فدراسیون می تواند الگوی مناسبی برای سایر استان ها در توسعه و پیشرفت فوتبال است. 

وی با تبریک صعود خیبر خرم آباد به لیگ برت ر فوتبال با قدر دانی از دکتر عبدی مالک بخش خصوصی این باشگاعه ابراز امیدواری کرد خیبر در فصل جدید لیگ برتر به خوبی از حیثیت فوتبال لرستان دفاع کند. 

وی در خصوص الزام ای اف سی به صدور مجوز حرفه ای و زیر ساخت های مناسب برای میزبانی در خرم آباد گفت :با توجه به اینکه ورزشگاه ۱۵خزار نفری خرم آباد به شروع لیگ برتر امسال نمی رسد در صورت رفع برخی موانع وبازبینی در ورزشگاه تختی خرم آباد با نگاه تعاملی ورفع مشکلات اسکوبورد٬ سالن کنفرانس ٬رختکن مهمان و میزبان و.....با تایید ناظران ممتاز ای اف سی و لیگ برتر تا تکمیل و بهسازی ورزشگاه ۱۵هزار نفری خیبر می تواند در ورزشگاه تختی میزبان تیم های لیگ برتر باشد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: استان لرستان دارای ظرفیت و استعدادهای بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال برای موفقیت و درخشش در عرصه رقابت های ملی و بین المللی است.

 ویاظهار داشت: کسب عنوان قهرمانی تیم با اصالت وقدیمی خیبر در لیگ دسته اول، نشاندهنده و گواه خوبی بر وجود ظرفیت ها و استعدادهای این استان در رشته فوتبال است.

 با اشاره به حضور پرشور هواداران تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی این شهر برای تماشای بازی این تیم با شهر راز شیراز و همچنین مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ آزادگان به خیبر خرم‌آباد، اظهار داشت: با وجود این جمعیت هواداران، سکوهای ورزشگاه دیگر جایی نداشت وصعود تیم خیبر خرم‌آباد لیگ برتر فوتبال اتفاق خیلی خوبی بود، همه مردم خوشحال هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال، افزود: فکر می‌کنم هیچ جایی را نتوانیم داشته باشیم که این فضا و این نشاط را در میان مردم شاهد باشیم. 

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

نظر شما