شناسهٔ خبر: 67128657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جام قهرمانی خیبر و جشن خیابانی پس از یک بازی تشریفاتی

خیبر خرم آباد با توجه به اینکه قهرمانی و صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده بود در آخرین بازی لیگ با تیم دوم و بازیکنان جوان خود پا به میدان گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، دوشنبه 21 خرداد ماه 1403 هفته پایانی لیگ آزادگان با برگزاری 9 دیدار انجام شد و در یکی از دیدارهای این هفته تیم خیبر خرم آباد به مصاف شهر راز شیراز رفت که با توجه به نتایج هفته‌های قبل این دیدار کاملاً تشریفاتی بود.

دیدار شهر راز شیراز و خیبر در ابتدا و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود اما با توجه به اینکه نتیجه این بازی برای دو تیم اهمیتی نداشت و جهت برگزاری جشن قهرمانی با توافق دو تیم این دیدار در ورزشگاه خرم آباد برگزار شد.

بازی که از ساعت 19:50 در هوای نسبتا گرم با استقبال پرشور لرستانی‌هایی که برای جشن قهرمانی و اهدای جام به ورزشگاه آمده بودند آغاز شد.

خیبر خرم آباد با توجه به اینکه قهرمانی و صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده بود در این بازی با تیم دوم و بازیکنان جوان خود پا به میدان گذاشت و همین اتفاق باعث شد در نیمه اول و در دقیقه 39 با گل پیمان نامور خیبر از حریف خود عقب افتاده و با باخت یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم بازی با توجه به فشار تماشاگران رضا مهاجری چند بازیکن مطرح خود از جمله حمیدرضا طاهرخانی و مهدی کیانی را وارد بازی کرد و همین باعث حملات پردامنه خیبر روی دروازه شهر راز شیراز شد.

این حملات باعث شد که در دقیقه 72 بازی مدافعان شهر راز شیراز مرتکب خطای پنالتی شده که این ضربه را سجاد دانایی وارد دروازه شهر راز کرد و نتیجه را به تساوی کشاند.

در ادامه بازی که تحت تاثیر جو بسیار پرشور هواداران خیبر خرم آباد بود با حملات شدید این تیم روی دروازه شهر راز ادامه پیدا کرد ولی به نتیجه‌ای نرسید و بازی با همان تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در پایان بازی که هواداران که مشتاقانه منتظر اهدای جان به تیم محبوب خود بودن با شعارهایی بازیکنان و تیم را مورد تشویق قرار داده و در فاصله ای کوتاه چمن تختی خرم آباد مهیای برگزاری مراسم جشن قهرمانی شد.

اهدای جام توسط مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال و برخی از مسئولان فدراسیون و همچنین استاندار و نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مهدی کیانی کاپیتان تیم خیبر خرم آباد صورت گرفت.

پس از اهدای جام و ثبت عکس‌های توسط رسانه‌ها و دور افتخار بازیکنان با جام در ورزشگاه تختی خرم آباد آتش بازی بسیار زیبایی در استادیوم صورت گرفت.

پس از پایان این مراسم بازیکنان و کادرفنی  خیبر در اتوبوس سربازی که برای جشن در نظر گرفته شده بود مستقر شده و  با همراهی پرشور هواداران، جشن خیابانی خیبر آغاز گردید.

نکته جالب این است که در حالی که ساعات پایانی شب دوشنبه بود خانواده‌های بسیار زیادی در این جشن شرکت کرده بودند و جمعیت چندین هزار نفره مسیر نسبتا طولانی ورزشگاه تختی تا پارک کیو محل برگزاری جشن را به صورت پیاده پیمودند.

جمعیت مشتاقی که بدین منظور تیم خیبر و اتوبوس قهرمانی این تیم را همراهی می‌کردند به حدی زیاد بود که در بسیاری از مقاطع مسیر اتوبوس ناچار می‌شد دقایق زیادی را توقف کند و به نوعی شب دوشنبه درصد بالایی از جمعیت خرم آباد تا حدود 2 بعد از نیمه شب در خیابان‌ها مشغول شادی بودند.

جشن پایانی در پارک کیو و با حضور هنرمندان و گروه‌های موسیقی و جمعیت مشتاق در ساعت یک نیمه شب برگزار شد.

.

انتهای پیام/

نظر شما