شناسهٔ خبر: 67116489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشن قهرمانی خیبر در خرم آباد

خیبر خرم آباد در مصاف با شهر راز شیراز با نتیجه یک یک به تساوی رسید و به لیگ برتر صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در هفته‌ی سی و چهارم و پایانی دسته اول فوتبال باشگاهی کشور، تیم خیبر خرم‌آباد صدرنشین که صعودش به لیگ برتر قطعی شده بود، از ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه امروز ۲۱ خردادماه در ورزشگاه تختی به مصاف شهر راز شیراز رفت که این بازی با نتیجه یک یک به تساوی رسید و خیبر با ۷۷ امتیاز مقتدرانه قهرمان لیگ آزادگان شد و به لیگ برتر صعود کرد.

دو تیم خیبر و شهر راز در حالی به مصاف هم رفتند که تکلیف تیم‌های انتهایی جدول لیگ دسته یک و تیم‌های سقوط کرده مشخص شده بود و این دیدار تأثیر چندانی در وضعیت این دو تیم نداشت؛ دیداری که بر اساس برنامه سازمان لیگ به میزبانی شهر راز باید برگزار می‌شد اما به دلیل قهرمانی خیبر و مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی لیگ آزادگان، این دیدار در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد.

این بازی در پایان نیمه‌ی اول با نتیجه یک بر صفر به سود شهر راز شیراز به پایان رسید و در نیمه دوم با گل دقیقه ۷۲ سجاد دانایی از تیم خیبر مساوی شد.

پس از پایان این دیدار، مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی خیبر نیز با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و تماشاگران در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد.

خیبر در پایان این فصل از ۳۴ بازی برگزار شده ۲۵ برد، ۷ باخت و ۲ مساوی کسب کرد.

تیم چادرملو اردکان هم با نتیجه یک بر صفر مقابل دریا بابل به پیروزی رسید و بالاتر از فجر سپاسی به عنوان دومین تیم بعد از خیبر خرم‌آباد، به لیگ برتر صعود کرد.

<div id="video-display-embed-code_11204144"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4256527/11204144?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما