شناسهٔ خبر: 67100742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اهدای جام و جشن قهرمانی خیبر در خرم‌آباد

جشن قهرمانی خیبر خرم آباد و صعود این تیم به لیگ برتر امروز ۲۱ خرداد با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در خرم آباد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس هیئت مدیره باشگاه خیبر خرم آباد شب گذشته در ارتباط تلفنی با خبر ۲۰ شبکه لرستان گفت: در هفته‌ی سی و چهارم و پایانی دسته یک فوتبال کشور، امروز ۲۱ خرداد تیم خیبر خرم آباد از ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف شهر راز شیراز می‌رود که پس از پایان بازی، مراسم اهدای جام قهرمانی و صعود خیبر به لیگ برتر با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و جمعی از مسئولان و تماشاگران در خرم آباد برگزار می‌شود.

احسان ناصر افزود: پس از مراسم اهدای جام قهرمانی، جشن عمومی نیز به پاس حمایت‌های موثر و ارزشمند هواداران در بوستان کیو برگزار خواهد شد.

وی گفت: میزبان این بازی شهر راز شیراز بود که با هدف برگزاری جشن قهرمانی قرار شد در خرم‌آباد برگزار شود.

رئیس پلیس راهور لرستان هم محدودیت‌های ترافیکی جشن قهرمانی خیبر در خرم آباد را اعلام کرد.

سرهنگ فاخری گفت: امروز پس از بازی خیبر و به علت برگزاری جشن قهرمانی در دریاچه زیباکنار خرم آباد، ورود خودرو‌ها از میدان مادر به سمت میدان شهردار ساکی ممنوع است.

وی از مردم و تماشاگران خواست برای تماشای بازی خیبر و همچنین حضور در جشن قهرمانی تیم لرتباران از آوردن خودرو‌های شخصی خودداری کنند.

تیم خیبر در هفته سی و سوم لیگ یک فوتبال ایران در مصاف با آریو اسلامشهر با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید و یک هفته زودتر علاوه بر قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ یک، به لیگ برتر صعود کرد.

<div id="video-display-embed-code_11200520"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4255758/11200520?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما