شناسهٔ خبر: 67297924 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴؛

بازگشت اوکراین به جام با کامبک‌ شیرین مقابل اسلواکی

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال اوکراین در چارچوب دور دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ موفق شد با نتیجه دو بر یک اسلواکی را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال اسلواکی و اوکراین در چارچوب دور دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴) از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه جمعه عصر در ورزشگاه مرکر گامه آرنا با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این بازی با برتری دو بر یک اوکراین به پایان رسید.

در گروه E یورو ۲۰۲۴ تیم‌های ملی اسلواکی، اوکراین، رومانی و بلژیک حضور دارند که دو تیم دیگر این گروه رومانی و بلژیک شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.

در دقیقه ۱۷ شرانز توانست اولین گل اسلواکی را به ثمر برساند و نیمه اول به سود اسلواکی به پایان رسید.

در دقیقه ۵۴ میکولا شاپارنکو گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۰ رومن یارمچوک برای دومین بار دروازه مارتین دوبراوکا را باز کرد و در نهایت بازی به سود اوکراین به اتمام رسید تا این تیم سه امتیازی شود.

ترکیب ابتدایی اسلواکی:

مارتین دوبراوکا، پیتر پکریک، دنیس واورو، میلان اشکرینیار، دیوید هنچو، یورای کوچکا، استنیسلاو لوبوتکا، اوندری دودا، هاراسلین، روبرت بوژنیک و شرانز

ترکیب ابتدایی اوکراین:

آناتولی تروبین، الکساندر زینچنکو، ماتوینکو، ایلیا زابارینی، اولکساندر تیمچیک، گیورگی ساداکوف، براژکو، میکولا شاپارنکو، میخایلو مودریک، آرتم دووبیک و آندری یارمولنکو

نظر شما