شناسهٔ خبر: 67122823 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ادامه محدودیت دامنه نوسان در بورس / رشد ۳ هزار واحدی شاخص کل

بازار سهام در شرایطی که همچنان محدودیت دامنه نوسان در آن ادامه دارد، در وضعیت رکودی به سر می برد و نوسانات بازار محدود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار سهام چهارمین روز کاری هفته اگرچه محدودیت دامنه ی نوسان ها ادامه داشت اما بر خلاف روز گذشته، در اکثر سهام بازار با توجه به اصلاحیه نرخ خوراک پالایشی ها وضعیت بهتری را تجربه کرد. این در حالی است که در انتهای بازار، بر میزان عرضه ها افزوده شد.

بیشتر بخوانید:

دلیل آشفتگی این روزهای بورس چیست؟

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۳ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۸۱ هزار واحد رسید. همچنین  شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۵۶ واحدی به ارتفاع ۶۷۴ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «شپنا»، «شستا» و «شبندر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «شگویا»، «انتخاب» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وبملت»، «وتجارت» و «ذوب» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شفام»، «خاور» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۰۰  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۰۶ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۷ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۸۲ نماد در محدوده مثبت و ۱۶۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما