شناسهٔ خبر: 67107802 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش روزانه بورس ۲۱ خرداد/ بازار سهام رشد کرد

بازار سهام متاثر از اخباری که روز گذشته در خصوص اصلاحیه نرخ خوراک پالایشی ها توسط رئیس سازمان بورس عنوان شد، رشدی ۱۶ هزار واحدی را تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام سومین روز کاری هفته اگرچه محدودیت دامنه ی نوسان ها ادامه داشت. اما بر خلاف روز گذشته، در اکثر سهام بازار با توجه به اصلاحیه ای نرخ خوراک پالایشی ها و ضعیت بهتری را نسبت به روز 

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 16 هزار واحدی به 2 میلیون و 78 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 2600 واحدی به ارتفاع 675 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «وتجارت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «شگویا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وتجارت»، «فملی» و «فاذر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شفام»، «کرومیت» و «زماهان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 21 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 3 هزار میلیارد و 100 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 150 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 292 نماد در محدوده مثبت و 144 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 274 نماد در محدوده مثبت و 153 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما