شناسهٔ خبر: 67093705 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

پیش بینی بورس دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

امروز (یکشنبه) بازار سرمایه پس افت‌های متوالی در نیمه دوم معاملات با رشد تقاضا در کلیات بازار مواجه شد و پایان متعادلی رقم خورد. روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟ آیا بازار روند مثبت و متعادلی خواهد داشت؟

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز (یکشنبه) بازار سرمایه همانند روزهای گذشته با محدودیت دامنه نوسان روز معاملاتی خود را آغاز کرد و پس از پایان معاملات با کاهش دو هزار و ۹۹۲ واحدی شاخص کل، شاهد پایان متعادل بازار بودیم.

بیشتربخوانید:

دلیل آشفتگی این روزهای بورس چیست؟

معاملات بازار در دقایق نخست با فشار فروش مواجه بود اما پس از گذشت دقایقی با افزایش تقاضا در نمادهای بزرگ مواجه شد و پالایشی‌ها در محدوده‌های مثبت معامله شدند. در ادامه فولاد و فملی در یک قدمی صف خرید قرار گرفتند و در گروه بانکی نیز در غیاب وتجارت، بانک ملت به صف خرید نشست. با پیش‎‌روی نماد های شاخص‌ساز به سمت محدوده‌های مثبت، فشار فروش نیز در بازار کاهش یافت.

صندوق‌های اهرمی نیز که پس از پایان معاملات بازار در حال معامله هستند، همگی در محدوده‌های مثبت قرار دارند و حتی صندوق توان به صف خرید نشسته است و مابقی صندوق‌ها نیز در آستانه صف خرید معامله می‌شوند.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با ریزش دو هزار و ۹۲۵ واحدی به ارتفاع دو میلیون و ۶۱ هزار واحد بازگشت. این افت شاخص کل در حالی رقم خورد که ۶۲ درصد معادل ۴۵۹ سهم بازار به رنگ قرمز درآمد و ۲۸۲ نماد سبز در تابلوی پایانی معاملات وجود داشت. همچنین، شاخص هم‌وزن نیز با افت سه هزار و ۳۲۹ واحدی به ۶۷۳ هزار و ۳۳۰ واحد ریزش کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما