شناسهٔ خبر: 67142908 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

بورس افت کرد / ریزش ۶ هزار واحدی شاخص کل

بازار سهام، آخرین روز کاری هفته را با ریزشی ۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار سهام آخرین روز کاری هفته اگرچه محدودیت دامنه ی نوسان ها ادامه داشت اما بر خلاف روز گذشته، از ابتدای روز با فشار عرضه آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید:

زمان‌بندی عرضه‌های بورس کالا اعلام شد

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۶ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۷۵ هزار واحد رسید. همچنین  شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۲ هزار واحدی به ارتفاع ۶۷۲ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «وامید» و «فملی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «زاگرس»، «خاور» و «انتخاب» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وبملت»، «وتجارت» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شفام»، «خاور» و «غویتا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۲ هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۶۰  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۳۷ نماد در محدوده مثبت و ۲۸۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۵۵ نماد در محدوده مثبت و ۱۹۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما