شناسهٔ خبر: 67306261 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ایلنا بررسی کرد:

اتصالات نوین پویا اسپوتا؛ خرید مطمئن با پشتیبانی 24 ساعته

شرکت نوین پویا اسپوتا که در تولید طیف وسیعی از مهره‌های پرچی، میخ پرچ‌ها و انواع پیچ و مهره‌های خاص و ابزارالات قدرتمند فعالیت دارد به جهت دارا بودن ENAMD اطمینان مضاعفی را به فروشندگان خود هدیه کرده است. هر چند که در کنار ENAMAD نباید از سابقه‌ی خوشنامی این شرکت در تولید و فروش غافل ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا؛ یکی از دغدغه‌های خریداران، به خصوص در خرید‌های اینترنتی، به هدر نرفتن سرمایه‌ی آنها است. در ایران چند سالی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با اعطای نماد تجارت الکترونیکی این تردیدها را تا حد زیادی کاهش داده است. یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدی که موفق به دریافت این نماد شده، "شرکت اتصالات نوین پویا اسپوتا" است.

این شرکت که در تولید طیف وسیعی از مهره‌های پرچی، میخ پرچ‌ها و انواع پیچ و مهره‌های خاص و ابزارآلات قدرتمند فعالیت دارد، به جهت دارا بودن ENAMD اطمینان مضاعفی را به فروشندگان خود هدیه کرده است. هر چند که در کنار ENAMAD نباید از سابقه‌ی خوشنامی این شرکت در تولید و فروش غافل ماند.

نکته حایز اهمیت، درج قیمت‌های ابزارهای تولیدی این شرکت در سایت است که مشتریان می‌توانند ضمن در نظر گرفتن کیفیت بالای ابزارهای تولیدیِ شرکت اتصالات نوین پویا، قیمت‌ها را نیز با سایر شرکت‌ها مقایسه کنند. ناگفته نماند که محصولات و تولیدات اتصالات نوین پویا مطابق و همگام با استانداردهای بزرگترین شرکت‌های تولید کننده اتصالات در اروپا و جهان است.

پشتیبانی 24 ساعته، ارسال سریع محصولات به سراسر کشور و همچنین تنوع در محصولات، از جمله مزیت‌های خرید از اتصالات نوین پویا اسپوتا محسوب می‌شود. جهت آشنایی با محصولات شرکت می‌توانید اینجا کلیک کنید تا علاوه بر آشنایی با محصولات، از کیفیت کار این شرکت مطمئن شوید.  

 

#رپورتاژ_آگهی

 

انتهای پیام/

نظر شما