شناسهٔ خبر: 67110965 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

رشد ۱۶ هزار واحدی شاخص کل بورس امروز ۲۱ خردادماه رشد ۱۶ هزار واحدی شاخص کل بورس امروز ۲۱ خردادماه

به گزارش شبکه شرق، بازار سهام متاثر از اخباری که روز گذشته در خصوص اصلاحیه نرخ خوراک پالایشی‌ها توسط رئیس سازمان بورس عنوان شد، رشدی ۱۶ هزار واحدی را تجربه کرد. بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۶ هزارواحدی به ۲ میلیون و ۷۸ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، بازار سهام متاثر از اخباری که روز گذشته در خصوص اصلاحیه نرخ خوراک پالایشی‌ها توسط رئیس سازمان بورس عنوان شد، رشدی ۱۶ هزار واحدی را تجربه کرد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۶ هزارواحدی به ۲ میلیون و ۷۸ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۲۶۰۰ واحدی به ارتفاع ۶۷۵ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «وتجارت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «شگویا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وتجارت»، «فملی» و «فاذر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شفام»، «کرومیت» و «زماهان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

در بازار امروز ۲۹۲ نماد در محدوده مثبت و ۱۴۴ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۷۴ نماد در محدوده مثبت و ۱۵۳ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: sharghdaily-933751

نظر شما