شناسهٔ خبر: 67117629 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

رسوایی مزاحمان حرفه‌ای

با اینکه از دوره فوت کردن مزاحم تلفنی‌ها گذشته و فکر می‌کنیم که دیگر کسی در این شلوغی زندگی و با وجود معلوم شدن شماره‌ها، سراغ مزاحمت نمی‌رود، اما باید بگوییم در کمال تعجب هنوز هم هستند کسانی که تلفن را برمی‌دارند و برای لحظه‌ای سرگرمی، جان عده‌ای را به خطر می‌اندازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، مزاحمانی که شماره‌های امدادی مثل اورژانس را اشغال می‌کنند تا فقط اوقات مفرحی داشته باشند؛ غافل از اینکه در این فاصله کسی که واقعا نیاز به کمک دارد، نمی‌تواند با اورژانس تماس بگیرد و ممکن است بیمار از دست برود.

شاید برایتان عجیب باشد که بدانید سالانه ۲۰میلیون نفر با اورژانس۱۱۵ تماس می‌گیرند که براساس آمار، حدود ۱۰درصد آنها مزاحم تلفنی هستند. با اینکه مسئولان اورژانس بارها و بارها از طرق مختلف این معضل را اطلاع‌رسانی کرده و از مردم خواسته‌اند که بی‌خودی شماره‌های امدادی را اشغال نکنند، اما باز هم پدیده مزاحم تلفنی به قوت خود باقی است.

اتفاق جدیدی که در این زمینه قرار است رخ بدهد، آشنایی مردم با مزاحمان تلفنی حرفه‌ای است! به این معنا که با مجوز دادگاه که مسئولان اورژانس گرفته‌اند، قرار است به‌زودی مزاحمان تلفنی حرفه‌ای جلوی دوربین بروند تا دیگران از این کار دوری کنند و عبرتی شوند برای سایران. به این ترتیب شاید از آمار مزاحمان تلفنی کم شود و برای حفظ آبرویشان هم که شده، دست از این کار بردارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما