شناسهٔ خبر: 67116792 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سرهنگ ضرونی خبر داد

بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در الهیه

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک موبایل قاپ حرفه‌ای در محله الهیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات خبر بازداشت یک موبایل قاپ گفت: به دنبال دریافت خبر‌هایی مبنی بر سرقت و قاپ زنی تلفن همراه از شهروندان، عوامل کلانتری ۱۰۱ تجریش گشت‌زنی‌های هدفمند در نقاط آلوده و جرم خیز را به منظور شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

به گزارش مهر، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در همین راستا نیز مأموران در حال گشت زنی در محدوده بودند که یکی از شهروندان اعلام کرد که تلفن همراه وی به تازگی سرقت شده و سارق نیز متواری شده است. با در اختیار قرار دادن مشخصات ظاهری متهم و اجرای طرح مهار، سارق در اتوبان مدرس مورد شناسایی قرار گرفت، اما این فرد به محض مشاهده مأموران پا به فرار گذاشت که در همین راستا عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و سارق آغاز شد.

ضرونی ادامه داد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز، متهم متوقف شد، اما این بار برای فرار با مأموران درگیر شده و اقدام به حمله به سمت آن‌ها کرد که با اقدام به موقع عوامل کلانتری، متهم زمین‌گیر و دستگیر شد. همچنین پس از بازرسی اولیه از متهم، یک دستگاه تلفن همراه مسروقه آیفون که به تازگی سرقت شده بود از این فرد کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری، شاکی شناسایی شده و و گوشی مکشوفه به وی تحویل داده شد. همچنین متهم در جریان بازجویی‌ها به موبایل قاپی و ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه آیفون اعتراف کرد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه شناسایی دیگر شکات و دستگیری همدست و مالخر این فرد نیز در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

برچسب‌ها:

نظر شما