شناسهٔ خبر: 67112113 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

موبایل‌قاپ الهیه به تله افتاد موبایل‌قاپ الهیه به تله افتاد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق موبایل‌قاپ در محله الهیه خبر داد. به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ صادق ضرونی گفت: در پی اعلام خبر سرقت و قاپ‌زنی تلفن همراه از شهروندان، عوامل کلانتری 101 تجریش گشت‌زنی‌های هدفمند در نقاط آلوده و جرم‌خیز را به منظور شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق موبایل‌قاپ در محله الهیه خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ صادق ضرونی گفت: در پی اعلام خبر سرقت و قاپ‌زنی تلفن همراه از شهروندان، عوامل کلانتری 101 تجریش گشت‌زنی‌های هدفمند در نقاط آلوده و جرم‌خیز را به منظور شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری ادامه داد: در حین گشت‌زنی ماموران در محدوده، یکی از شهروندان اعلام کرد تلفن همراه وی به تازگی سرقت شده است. ماموران با در اختیار قرار دادن مشخصات ظاهری متهم و اجرای طرح مهار، سارق را در اتوبان مدرس شناسایی کردند، اما وی با رویت ماموران به سرعت متواری شد.

سرهنگ ضرونی خاطرنشان کرد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز متهم با ماموران درگیر شد و اقدام به حمله به آنها کرد که با هوشیاری عوامل کلانتری متهم زمینگیر و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از بازرسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه مسروقه مدل آیفون که به تازگی سرقت کرده بود، کشف شد و پس از انتقال متهم به کلانتری، شاکی شناسایی شده و و گوشی مکشوفه به او تحویل شد. در بررسی اولیه متهم به موبایل قاپی و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و شناسایی دیگر شکات و دستگیری همدست و مالخر وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

همچنین سرهنگ ضرونی به شهروندان توصیه کرد: در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

 

منبع: etemadonline-663061

نظر شما