شناسهٔ خبر: 67105928 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موبایل قاپ الهیه در چنگ قانون

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق موبایل قاپ در محله الهیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی خبر سرقت و قاپ زنی تلفن همراه از شهروندان، عوامل کلانتری ۱۰۱ تجریش گشت زنی‌های هدفمند در نقاط آلوده و جرم خیز را به منظور شناسایی و دستگیری سارقان آغاز نمودند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری ادامه داد: در حین گشت زنی در محدوده، یکی از شهروندان اعلام کرد که تلفن همراه وی به تازگی سرقت شده که با در اختیار قرار دادن مشخصات ظاهری متهم و اجرای طرح مهار، سارق را در اتوبان مدرس شناسایی نمودند که وی با رویت ماموران به سرعت متواری شد.
سرهنگ ضرونی خاطر نشان کرد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز متهم با ماموران درگیر شده و اقدام به حمله به آن‌ها نمود که با هوشیاری عوامل کلانتری متهم زمینگیر و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از بازرسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه مسروقه مدل آیفون که به تازگی سرقت نموده بود کشف شد و پس از انتقال متهم به کلانتری، شاکی شناسایی شده و و گوشی مکشوفه به ایشان تحویل گردید. در بررسی اولیه متهم به موبایل قاپی و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف نموده و شناسایی دیگر شکات و دستگیری همدست و مالخر وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

همچنین سرهنگ ضرونی به شهروندان توصیه نمود: در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند. 



نظر شما