شناسهٔ خبر: 67108324 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ایسکانیوز گزارش می‌دهد؛

شرایط ارائه خوابگاه به دانشجویان ارشد در سال تحصیلی جدید + جدول

شرایط و نحوه ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه‌های کشور برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، خوابگاه دانشجویی یکی از امکانات و تسهیلاتی است که دانشگاه‌های مختلف کشور به دانشجویان دارای شرایط تعیین شده؛ اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده

دانشجویان برای اسکان در خوابگاه‌های باید شرایط خاصی را داشته باشند تا اجازه اقامت در خوابگاه به آنها داده شود. البته این نکته قابل ذکر است که براساس این شرایط خاص، دانشجویان در اولویت دریافت خوابگاه قرار می‌گیرند. این شرایط توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین‌نامه جامع «اداره خوابگاه‌های دانشجویی» تهیه و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

در این راستا و مطابق روال هر سال، دانشجویان دوره کارشناسی ارشد غیر بومی روزانه در همین ایام باید درخواست خود را برای دریافت خوابگاه ثبت کنند. البته با توجه به محدود بودن ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی؛ برخی دانشگاه‌ها در اطلاعیه‌هایی شرایط اسکان خوابگاه‌های خود را اعلام کرده‌اند.

ایسکانیوز در جدول زیر شرایط ارائه خوابگاه دانشگاه‌های برتر تهران در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و برای دانشجویان کارشناسی ارشد بررسی کرده است:

شرایط ارائه خوابگاه به دانشجویان ارشد در سال تحصیلی جدید + جدول

شرایط ارائه خوابگاه به دانشجویان ارشد در سال تحصیلی جدید + جدول

گفتنی است، براساس بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان، حداکثر زمان استفاده از خوابگاه از شروع تحصیل برای دانشجویان دوره روزانه غیربومی، ۲ سال (چهار نیمسال) است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما