شناسهٔ خبر: 67276532 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رفع ۹ مورد تجاوز به حریم راه‌ها در آشتیان

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان استان مرکزی از رفع ۹ مورد تجاوز به حریم راه‌ها در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 صابر کربلایی حسنی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان با اشاره به اهمیت نگهداری از حریم راه‌ها در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: حفاظت و صیانت از راه‌ها یکی از وظایف مهم راهداری است که در این راستا اقدامات مختلفی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده معدودی از شهروندان نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند و اقدام به تخریب جسم راه کرده و یا به حریم آن تجاوز می‌کنند، افزود: به همین منظور و با هدف جلوگیری از آسیب دیدگی جاده و تجاوز به حریم آن، عوامل راهداری به صورت مستمر در سطح راه‌های شهرستان اقدام به گشت زنی و شناسایی متخلفین می‌کنند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان بیان کرد: بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات متعددی صورت گرفته که در همین راستا در هفته جاری ۹ مورد تجاوز به حریم را شناسایی و طبق قانون با آن برخورد شد.

کربلایی حسنی همچنین یادآور شد: طی این مدت در محور آشتیان - راهجرد و آشتیان - آهو ۹ مورد تجاوز به حریم راه شامل ۴ مورد دیوارکشی غیرمجاز، دو مورد استقرار کانکس، دو حفاری غیرمجاز جهت ایجاد استخر ذخیره آب و یک مورد فنس کشی شناسایی شد که توسط عوامل راهداری و با اخذ مجوز از مرجع قضایی، طبق قانون با متخلفین و متجاوزین به حریم قانونی راه برخورد و نسبت به رفع آنها اقدام کردند.

نظر شما