شناسهٔ خبر: 67103082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فرماندار بروجن:

دولت سیزدهم آب آشامیدنی پایدار شهرستان بروجن را پس از ۱۷سال انتظارتامین کرد

فرماندار بروجن گفت: بهره‌مندی نیمی مردم این شهرستان از آب پایدار و بهداشتی بعد از ۱۷ سال مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم در این شهرستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، فتاح کرمی در شورای اداری شهرستان بروجن با حضور وزیر کشور تأکید کرد: بهره‌برداری از طرح تصفیه‌خانه شهر بلداجی با یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، تصفیه‌خانه شهر فرادُنبه با ۷۵۰ میلیارد ریال و احداث و تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سفیددشت از مهم‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

وی افزود: بهره‌برداری از سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرهای فرادنبه، بروجن و منطقه گردشگری چغاخور بخش بلداجی و ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده علوم‌پزشکی از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش بهداشت و درمان شهرستان بروجن است.

کرمی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بروجن تصریح کرد: این طرح هم‌اکنون در تمامی شهرهای این شهرستان فعال و احداث ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر بروجن بخشی از این پروژه‌های در دست احداث است.

وی یادآور شد: همچنین در شهرهای فرادنبه، سفیددشت، گندمان و نقنه شهرستان بروجن آماده‌سازی زمین در دستور کار قرار دارد.

فرماندار بروجن در خصوص طرح جوانی جمعیت اضافه کرد: هم‌اکنون ۲۲۶ پلاک زمین در بروجن و ۳۰ پلاک در سایر شهرها اختصاص یافته است و با پایان آماده‌سازی تا یک‌ماه آینده به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی گفت: علاوه بر این ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهرستان بروجن در حال ساخت است.

کرمی شهرستان بروجن را پیشانی خشکسالی چهارمحال و بختیاری اعلام و تأکید کرد: توسعه گلخانه‌ها و تأمین آب آشامیدنی سالم برای عشایر گندمان و بلداجی پس از ۴۵ سال با همت دولت سیزدهم از مهم‌ترین دستاوردهای دولت در این شهرستان است.

وی با اشاره به قرارگیری شهرستان بروجن در محور ارتباطی ترانزیت شمال به جنوب و وجود ترافیک سنگین افزود: کمک به قیر و آسفالت از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان برای تقویت زیرساخت جاده‌ای است

نظر شما