شناسهٔ خبر: 67095832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تامین آب شرب عشایر گندمان و بلداجی به همت دولت سیزدهم

فرماندار بروجن گفت: تامین آب آشامیدنی سالم برای عشایر گندمان و بلداجی با همت دولت سیزدهم از مهمترین دستاوردهای دولت در این شهرستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجن، فتاح کرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهره‌مندی نیمی از مردم شهرستان از نعمت آب پایدار و بهداشتی بعد از 17 سال مهمترین دستاورد دولت سیزدهم در این شهرستان است.

فرماندار بروجن بهره‌برداری از طرح تصفیه‌خانه شهر بلداجی با یک هزار و 200 میلیارد ریال، تصفیه خانه شهر فرادُنبه با 750 میلیارد ریال و احداث و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر سفیددشت را از مهم‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در شهرستان بروجن عنوان کرد.

وی بهره‌برداری از سه پایگاه اورژانس 115 در شهرهای فرادنبه، بروجن و منطقه گردشگری چغاخور بخش بلداجی و ارتقای دانشکده پرستاری به دانشگاه علوم پزشکی را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش بهداشت و درمان شهرستان بروجن معرفی کرد.

فرماندار بروجن در خصوص نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: این طرح در حال حاضر در تمام شهرهای این شهرستان فعال است و احداث 600 واحد مسکونی در شهر بروجن بخشی از این پروژه‌های در دست احداث است. همچنین در شهرهای فرادنبه، سفید دشت، گندمان و نقنه نیز آماده‌سازی زمین در دستور کار است.

کرمی در خصوص طرح جوانی جمعیت نیز گفت: در زمان حاضر 226 پلاک زمین در بروجن و 30 پلاک در سایر شهرها اختصاص یافته و با پایان آماده سازی تا یک ماه آینده به متقاضیان تحویل می‌شود.افزون براین 750 واحد مسکونی نیز در روستاها و شهرهای زیر25 هزار نفر جمعیت شهرستان بروجن در حال ساخت است.

فرماندار بروجن با بیان اینکه این شهرستان پیشانی خشکسالی چهارمحال و بختیاری است افزود: توسعه گلخانه‌ها و تامین آب آشامیدنی سالم برای عشایر گندمان و بلداجی با همت دولت سیزدهم از مهمترین دستاوردهای دولت در این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بروجن محور ترانزیت شمال به جنوب است و وجود ترافیک سنگین گفت: کمک به قیر و آسفالت از مهمترین نیازهای این شهرستان برای تقویت زیرساخت جاده‌ای است.

انتهای پیام/7540/.

نظر شما