شناسهٔ خبر: 67835831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه سیدالشهدا: در کنگره شهدا ۷۸ کتاب خاطرات خانواده شهدا رونمایی شد + فیلم

شهرری- ایرنا- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران‌گفت: همزمان با برگزاری کنگره شهدای استان تهران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کلیه شهرستان ها دیوارنگاره هایی با تصاویر شهدای عزیزمان ترسیم و نشان هایی در تمامی ورودی های استان تهران نصب شد و همچنین از ۷۸ کتاب خاطرات خانواده های شهدا، رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار قربان محمد ولی‌زاده در حاشیه مراسم کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران که در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عرض تسلیت و تعزیت دارم و ایام اندوه آل الله را محضر مردم شریف تسلیت عرض می کنم ؛آخرین مرحله‌ی کنگره ۱۲ هزار شهید شهدای شهرستان های استان تهران در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با حضور جمع کثیری از مردم عزیز و شریف شهرستان های استان تهران و خانواده های محترم شهدا و با حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا: در کنگره شهدا ۷۸ کتاب خاطرات خانواده شهدا رونمایی شد + فیلم

وی ادامه داد: کنگره‌ ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران قریب به ۲ سال است فعالیت خود را در شهرستان های استان تهران شروع کرده و با تکمیل بانک اطلاعات و آمار و جمع آوری آثار و اسناد شهدای عزیزمان و گنجینه بسیار خوب که حدود ۳ میلیون سند ما امروز توفیق داشتیم جمع آوری کنیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا: در کنگره شهدا ۷۸ کتاب خاطرات خانواده شهدا رونمایی شد + فیلم

وی بیان کرد: از آغاز کنگره ملی شهدای شهرستان های استان تهران از ۱۸ هزار خانواده شهدا شهرستان های استان تهران دیدار و سرکشی شد و برای نام و یاد شهدای عزیزمان در کلیه شهرستان های استان تهران دیوارنگاره هایی با شهدا عزیزمان در شهرستان‌ های ترسیم و المان هایی در تمامی ورودی های استان تهران نصب و از ۷۸ کتاب جمع اوری و گرداوری شده خاطرات خانواده های شهدا، رونمایی شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا: در کنگره شهدا ۷۸ کتاب خاطرات خانواده شهدا رونمایی شد + فیلم

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران تاکید کرد: برای رسیدن به کنگره ملی شهدا، ما یادواره های شهدا در منازل و به صورت کوچه و محله و خیابان ها به عنوان آبروی محله، یادواره های شهرستانی و ۱۳ عدد یادواره و اجلاسیه شهرستانی در خصوص شهدای اقشار در شهرستان‌های استان تهران برگزار کردیم. توفیق حاصل شد،بعد از آن شرف یاب شدیم خدمت مقام معظم رهبری و بعد از آن هم یادواره ها و اجلاسیه های گردان‌های رزم لشگر ۱۰ سپاه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

ولی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: از همه عوامل و عزیزان بویژه خانواده‌ شهدا که در اجرای کنگره با عظمت و باشکوه شهرستان‌های استان تهران همراه و همدل بودند تقدیر و تشکر کنم.

پیام تقدیر فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) از دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران

️ سردار قربان محمد ولی‌زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در پیامی از زحمات و خدمات دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران، اقدامی ماندگار و اثرگذار در راستای حفظ و نشر شعائر و ارزش‌های دفاع مقدس بود. در این راستا قدردانی و سپاسگزاری از حمایت‌ها و راهنمایی‌ها بی‌دریغ، مشفقانه و راهگشای سردار سلامی، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه و تکلیفی برای خود می‌دانم.

همچنین حمایت‌های استاندار تهران، فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌های تهران، بخشداران، دهیاران، ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرهنگ ارشاد اسلامی استان تهران شایسته تقدیر و امتنان است. حضور خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و فرماندهان ادوار سپاه همیشه پیروز سیدالشهدا(ع)، فرماندهان ارتش، سپاه، فراجا و بسیجیان همیشه در صحنه، فرماندهان شهرستان‌های استان تهران و مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور رونق‌بخش برگزاری باشکوه این کنگره بود.

حقیقتأ پیشکسوتان سپاه پاسداران و دست‌اندرکاران برگزاری این کنگره، اقدامی عظیم، به‌ یاد ماندنی و کم‌نظیر را در راستای حفظ، تبیین و ترویج ارزش‌های والای انقلاب و دفاع مقدس رقم زدند. همچنین به پاس قدرشناسی، مراتب سپاس و قدردانی خود را از حضور و همراهی مسئولان و دست‌اندرکاران مرقد مطهر امام خمینی(ره)، شهرداری تهران، و رسانه ها در برگزاری بخش‌های مختلف این کنگره اعلام می‌کنم.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

نظر شما