شناسهٔ خبر: 67086942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان :

هنرمندان چهارمحال و بختیاری ۱۲۰ اثر ادبی و هنری در سوگ شهدای خدمت تولید کردند

مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری سوگواره مجازی «شهید جمهور» در راستای تولید محتوای فاخر برای پاسداشت مقام شهدای خدمت گفت: شاعران و هنرمندان استان با تولید ۱۲۰ اثر ادبی و هنری در این سوگواره شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری ، محسن کریمی در آیین پایانی سوگواره مجازی شهید جمهور که هم‌زمان با محفل شعر «در سوگ آفتاب» در شهرکرد برگزار شد، افزود: با اعلام فراخوان این سوگواره ۶۹ هنرمند و شاعر استانی آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.

وی با بیان اینکه این آثار در قالب شعر، داستانک، پادکست و عکس نوشته تولید شده است، افزود: قرار است از این آثار در مناسبت‌های مختلف استفاده شود و به عنوان محتوای مجازی در اختیار عموم قرار گیرد.

کریمی یادآور شد: جمعی از اهالی فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری هم با حضور در محفل شعر در سوگ آفتاب با قرائت اشعار و سروده‌های خود، یاد و نام شهید جمهوری آیت‌الله رئیسی و همراهان وی را که در سقوط بالگرد و در مسیر خدمت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گرامی داشتند.

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با هدف تولید محتوای مناسب، ایجاد فضای ویژه برای ابراز همدردی اهالی فرهنگ و هنر و نقش‌آفرینی آنان در تبیین ارزش‌های انقلاب و شهدا به ویژه شهدای خدمت و رئیس‌جمهور فقید برگزار شد.

هنرمندان چهارمحال و بختیاری ۱۲۰ اثر ادبی و هنری در سوگ شهدای خدمت تولید کردندهنرمندان چهارمحال و بختیاری ۱۲۰ اثر ادبی و هنری در سوگ شهدای خدمت تولید کردند

46

نظر شما