شناسهٔ خبر: 67082384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۲۴۰۰۰ متر مکعب خاکبرداری در تصفیه خانه آب چهارمحال وبختیاری

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از حدود ۲۴۰۰۰ متر مکعب خاکبرداری در تصفیه خانه آب خبر داد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،مهندس محمد کریمی با علام این خبر گفت:در سایت احداث مخازن زلال ساز و کاهش کدورت شهید شیرعلی مردان بختیاری تا کنون۲۳۲۶۵ متر مکعب خاکبرداری انجام شده است.

وی افزود: بلافاصله پس از عملیات بزرگ خاکبرداری ، کف سازی، آرماتور بندی ، قالب بندی و بتن ریزی مخزن ۷۰۰۰ متر مکعبی، احداث دیواره حائل با سنگ و سیمان در این تصفیه خانه آب با تمام قوا در حال انجام است.

وی بیان کرد : ۱۶۸ متر مکعب بتن ریزی توسط سه دستگاه میکسر در کف سازی به عنوان بتن ،۱۵۶۰۰۰ کیلوگرم آرماتور بندی،۴۳۲۰ مترمربع قالب بندی ،آماده سازی دیواره ها ،۱۵۶۰ مترمکعب بتن ریزی ، احداث دیوار حائل سنگ و سیمانی به طول ۶۰ متر ، عرض سه متر و ارتفاع تا ۵ متر به حجم ۱۲۶۴ متر مکعب و ۱۹۱۰۰ کیلوگرم کارهای فلزی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا خاطرنشان کرد: هم اکنون در این تصفیه خانه در حال ساخت با نصب و راه اندازی ۴ پکیج مقداری از آب خط کوهرنگ در مواقعی که کدورت آب چشمه کوهرنگ افزایش یابد زلال سازی انجام می شود.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه در حال ساخت را پنجاه و یک میلیارد تومان اعلام کرد.

مهندس مجید لهرابیان مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات تامین و تصفیه خطوط انتقال آب و کارشناس ناظر این پروژه هم گفت: در این پروژه روش زلال سازی با ته نشینی ساده مستطیلی طراحی و در حال اجرا می باشد که ظرفیت ۴۸۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز با دبی ورودی ۴۸۸ لیتر بر ثانیه را دارد.

46

نظر شما