شناسهٔ خبر: 67097595 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

واکنش کوبا به جنایت اسرائیل در اردوگاه آوارگان النصیرات

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کوبا اعلام کرد که کشورش جنایت اسرائیل در اردوگاه آوارگان النصیرات را به شدت محکوم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رودریگز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما قتل عام مردم توسط ارتش اسرائیل در اردوگاه آوارگان النصیرات را بشدت محکوم می‌کنیم.

خبر مرتبط
آخرین جزئیات از حمله وحشیانه به اردوگاه النصیرات/ تعداد شهدا به چند نفر رسید؟

اقتصادنیوز: به گفته مقامات غزه، شمار شهدا و افراد زخمی در پی جنایت ارتش اشغالگر در مرکز نوار غزه همچنان در حال افزایش است.

وی افزود که این قتل عام «سند دیگری از نسل‌کشی اسرائیل علیه مردم فلسطین است که در کمال مصونیت انجام می‌شود.»

رژیم صهیونیستی دیروز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد که به شهادت ۲۷۴ فلسطینی منجر شد. در میان شهدای این جنایت رژیم اشغالگر، ۶۴ کودک و ۵۷ زن به چشم می خورد.

خبر مرتبط
واکنش عجیب بلینکن به جنایت اسرائیل در النصیرات: تا بازگشت اسرای اسرائیلی آرامش نداریم!

اقتصادنیوز:وزیر خارجه آمریکا با تاکید مجدد بر فواید پذیرش طرح صلح بایدن برای برقراری آتش‌بس در غزه، ادعا کرد: پیشنهاد بایدن برای پایان درگیری در غزه هم برای فلسطینیان خوب است و هم باعث آزادی گروگان‌های (اسرای) باقی مانده اسرائیل خواهد شد.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات توانسته چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

«ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی با اشاره به شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی بی‌گناه در اردوگاه النصیرات اعلام کرد: آنچه دشمن صهیونیستی در منطقه النصیرات انجام داد جنایت جنگی پیچیده‌ای است و اولین کسانی که از آن آسیب می‌بینند، اسرای صهیونیست هستند.

وی گفت: دشمن با انجام کشتارهای هولناک توانست تعدادی از اسیران خود را آزاد کند، اما در عین حال تعدادی از آنها را در جریان این عملیات به قتل رساند.

«نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز گفت که سریال کشتارهای خونین روزمره علیه ملت فلسطین که آخرین مورد آن کشتار در اردوگاه النصیرات بود، در ادامه نسل‌کُشی ملت فلسطین صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت آمریکا مسوول کامل همه کشتارهایی است که رژیم صهیونیستی مرتکب آن می‌شود و ما خواهان توقف این جنگ هستیم. ادامه این جنگ اوضاع را به سمت مرحله خطرناک سوق می‌دهد که هرگز صلح و امنیتی برای هیچ کس محقق نخواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما