شناسهٔ خبر: 67095593 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

القسام: اسرائیل ۳ اسیر صهیونیست از جمله یک تبعه آمریکا را کشته است

فارس

القسام خبر داد که نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان عملیات روز گذشته در اردوگاه النصیرات، سه اسیر اسرائیلی را کشتند که یکی از آنان، تبعه آمریکا بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین) امروز یکشنبه با انتشار یک فایل ویدئویی، خطاب به اسرای اسرائیلی گفت: دولت شما، شماری از اسرایتان را برای نجات اسرای دیگر کشته است.

القسام همچنین خبر داد که ارتش اسرائیل در جریان عملیات روز گذشته خود که سه اسیر صهیونیست را آزاد کرده بود، سه اسیر اسرائیلی را کشته است که یکی از آنان، تبعه آمریکا بود.

شاخه نظامی حماس همچنین به صهیونیست‌ها گفت: «اسرای شما زمانی [از اسارت]خارج خواهند شد که اسرای ما آزاد شوند. زمان رو به پایان است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز پیش خبر داد که در حمله به مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است ۴ اسیرصهیونیست را آزاد کند.

بر اساس بیانیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، نوآ آرگامانی (۲۵ ساله)، آلموگ مایر جان (۲۱ ساله)، آندری کوزلوف (۲۷ ساله) و شلومی زیو (۴۰ ساله)، ۴ اسیری بودند که پس از گذشت ۲۴۶ روز از آغاز جنگ غزه، طی یک عملیات ویژه در قلب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه آزاد شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات که به شهادت ده‌ها غیر نظامی منجر شد، تأکید کرد که این اقدام در راستای افزایش وحشیانه شدت کشتار جمعی مردم فلسطین است.

حماس در واکنش به ادعای ارتش اسرائیل مبنی بر آزادی اسرای این رژیم هم گفت: «آنچه ارتش اسرائیل درباره آزادی اسرای خود، آن هم پس از هشت ماه کشتار جمعی، محاصره و قحطی می‌گوید، تغییری در شکست راهبردی این رژیم در نوار غزه ایجاد نخواهد کرد».

این جنبش فلسطینی با اشاره به اینکه هنوز شمار زیادی از اسرای اسرائیلی را در بند خود دارد و قادر است، بر تععداد آنان نیز بیافزاید، در پایان تصریح کرد: آنجه رسانه‌های عبری و آمریکایی درباره مشارکت آمریکا در عملیات مجرمانه امروز [صهیونیستها]منتشر کردند، بار دیگر مشارکت کامل این کشور در این جنگ و مواضع دروغین آن درباره مسائل انسانی و حفظ جان غیر نظامیان را برملا کرد.

نظر شما