شناسهٔ خبر: 67096708 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ادعای رژیم صهیونیستی: چهار اسیر آزاد شده در منزل یک عضو حماس زندانی بودند

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد چهار اسیری را که به تازگی در «النصیرات» آزاد کردند، در منزل یک عضو جنبش حماس بسر می بردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این چهارتن در منزل فردی به نام «عبدالله الجمال» و خانواده‌اش اسیر بوده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که حماس به طور عمدی از خانه‌ها و ساختمان‌های غیرنظامیان برای حفاظت از اسرای صهیونیست استفاده می‌کند.

ارتش رژیم اشغالگر تأکید کرد: نیروهای امنیتی به تلاش‌های خود برای بازگرداندن اسرا ادامه خواهند داد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی دیروز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی ظهر دیروز شنبه اعلام کرد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات توانسته چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

«ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس شنبه شب در پیامی با اشاره به شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی بی‌گناه در اردوگاه النصیرات اعلام کرد: آنچه دشمن صهیونیستی در منطقه النصیرات انجام داد جنایت جنگی پیچیده‌ای است و اولین کسانی که از آن آسیب می‌بینند، اسرای صهیونیست هستند.

وی گفت: دشمن با انجام کشتارهای هولناک توانست تعدادی از اسیران خود را آزاد کند، اما در عین حال تعدادی از آنها را در جریان این عملیات به قتل رساند.

ابوعبیده ادامه داد: این عملیات خطر بزرگی برای اسیران دشمن به همراه خواهد داشت و تأثیرات مخربی بر شرایط و زندگی آنها می‌گذارد.

نظر شما