شناسهٔ خبر: 67094728 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گردان‌های قسام خطاب به صهیونیست‌ها:

ارتش خودتان ۳ اسیر را در اردوگاه النصیرات کُشت+ فیلم

گردان‌های قسام در پیامی ویدیویی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان ارتکاب جنایت «النصیرات» برای آزادی ۴ اسیر صهیونیست ۳ اسیر دیگر را به هلاکت رسانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) پیام ویدیویی مهمی را خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین منتشر کرد.

این پیام ویدیویی گردان‌های قسام در رابطه با جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه است که طی آن ۴ اسیر صهیونیست از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی آزاد شدند.

گردان‌های قسام خطاب به خانواده اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: کابینه شما شماری از اسرا را برای نجات اسرای دیگر می‌کشد.

قسام در ادامه این ویدیو بیان کرد: در پی جنایتی که دیروز ارتش شما برای نجات ۴ اسیر در اردوگاه النصیرات مرتکب شد، به شما اطلاع می‌دهیم که در برابر آزادی این اسرا، ارتشتان ۳ اسیر را در همین اردوگاه کشت.

بر اساس اعلام گردان‌های قسام یکی از این ۳ اسیر صهیونیستِ به هلاکت‌رسیده، تابعیت آمریکا را داشته است.

در پایان این فیلم نیز گردان‌های قسام تاکید کرد: اسرای شما تنها با آزادی اسرای ما، از نوار غزه خارج می‌شوند. زمان رو به اتمام است.

شب گذشته نیز «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام طی بیانیه‌ای حقایقی را در خصوص آزادسازی ۴ اسیر صهیونیست از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنایت اردوگاه «النصیرات» فاش کرد.

ابوعبیده اعلام کرد: آنچه دشمن صهیونیست در منطقه «النصیرات» در مرکز نوار غزه به اجرا درآورد، یک جنایت جنگی ترکیبی است و نخستین کسی که از آن زیان دید اسرای آن بودند.

سخنگوی گردان‌های قسام تاکید کرد: دشمن توانست از طریق ارتکاب جنایت‌هایی هولناک، شماری از اسرای خود را آزاد کند، اما در عین حال شمار دیگری از آنان را در جریان این عملیات کشت.

ابوعبیده ادامه داد: این عملیات خطر بزرگی را برای اسرای دشمن ایجاد خواهد کرد و اثری منفی روی شرایط و زندگی آنان خواهد گذاشت.

نظر شما