شناسهٔ خبر: 67095569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره گیری از تمامی امکانات فنی و حرفه ای برای نهضت مهارت آموزی سربازان

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با بهره‌گیری از تمامی امکانات، نهضت مهارت‌آموزی و توانمندسازی سربازان را پیش خواهیم برد.

صاحب‌خبر -

سردار موسی کمالی عصر امروز در بازدید از کارگاه‌های آموزشی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان با اشاره به راه اندازی نهضت مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از سال ۹۷ در سطح کشور، گفت: این اقدام با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به خوبی در حال انجام است.

 وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بهره‌گیری از امکانات خود در راستای مهارت‌آموزی و توانمندسازی سربازان تلاش کرده و امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم شعار هر سرباز یک مهارت فنی و عمومی را تحقق ببخشیم.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای برای تحقق این شعار مربیان، اساتید و امکانات خود را پای کار آورده است، گفت: با همکاری و همیاری نیرو‌های مسلح با همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه فنی‌وحرفه‌ای این نهضت را پیش خواهیم برد تا هیچ سربازی بدون مهارت از نیرو‌های مسلح خارج نمی‌شود. 

 طرح مهارت‌آموزی سربازان در استان کردستان
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان نیز در این بازدید گفت: برنامه داریم تا سربازانی که کارت پایان خدمت را دریافت می‌کنند، آموزش‌های مهارتی را نیز فراگرفته تا پس از دوره بتوانند علاوه بر اشتغال‌زایی، در حوزه تولید نیز نقش‌آفرینی کنند. 

سیدعلی علوی افزود:خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با سپاه بیت المقدس، نیروی انتظامی و قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده برای اجرای طرح مهارت‌‍‌آموزی وجود دارد. 

نظر شما