شناسهٔ خبر: 67113876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرباز ماهر، سرمایه انسانی بزرگ در توسعه کشور

به گفته مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرباز ماهر، سرمایه انسانی بزرگی در توسعه کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، سردار سرتیپ موسی کمالی در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: خوشبختانه در استان کردستان با تعامل صورت گرفته میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و نیرو‌های مسلح این استان شاهد توسعه ارائه آموزش‌های مهارتی در بین سربازان وظیفه هستیم.

وی از راه‌اندازی نهضت مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از سال ۹۷ در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به خوبی در حال انجام است.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح، افزود: امیدواریم به زودی این را اعلام کنیم که هیچ سربازی بدون مهارت کارت سربازی پایان خدمت یا معافیت دریافت نخواهد کرد.

کمالی با اشاره به بازید خود از کارگاه‌های مهارت‌آموزی در استان کردستان، همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با نیرو‌های مسلح را بسیار خوب و رضایت‌بخش عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم با تقویت همکاری روزافزون این کار مقدس و هدف‌دار تحقق یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان نیز اظهار کرد: برنامه داریم تا سربازانی که کارت پایان خدمت را دریافت می‌کنند، آموزش‌های مهارتی را نیز فراگرفته تا پس از دوره بتوانند علاوه بر اشتغال‌زایی، در حوزه تولید نیز نقش‌آفرینی کنند.

سید علی علوی افزود:خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با سپاه بیت المقدس، نیروی انتظامی و قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده برای اجرای طرح مهارت‌‍‌آموزی وجود دارد.

وی از بسیج امکانات و تجهیزات این اداره کل در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی به سربازان وظیفه خبر داد.

نظر شما