شناسهٔ خبر: 67091235 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیش از ۱۵ هزارتقاضای نوسازی مسکن در آذربایجان غربی ثبت شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۱۵ هزار و ۳۷۲ واحد مسکونی متقاضی نوسازی هستند و درخواست آنها درسامانه ستاد ملی ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

بیش از۱۵ هزارتقاضای نوسازی مسکن درآذربایجان غربی ثبت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رسول عطائی افزود: متقاضیان نوسازی واحدهای مسکونی در ۲۲ شهر اقدام به ثبت درخواست کردند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به تخصیص قیر به شهرداری های استان هم، گفت: در زمینه آسفالت معابر خاکی محدوده‌های بازآفرینی شهری مصوب استان بیش از ۱۲ هزار و ۴۷۲ تن قیر رایگان به ارزش یک هزار و ۱۶۹ میلیارد ریال در چند سال اخیر به شهرداری‌های آذربایجان غربی واگذار شده است.

عطائی افزود: این میزان قیر تخصیصی جهت آسفالت معابر محلات هدف به طول ۲۵۹ کیلومتر در اختیار شهرداری های ۱۶ شهر استان قرار گرفته است که جذب قیر بیشتر نیازمند همکاری همه جانبه شهرداران سطح استان است تا رویکردهای بازآفرینی شهری با هدف توزیع عادلانه و توسعه استاندارد خدمات و سرانه‌های شهری اجرایی شود.

او گفت: با توجه به رشد محدوده محلات هدف و جمعیت ساکن درآنها، این اداره کل با همکاری دستگاه‌های دخیل در برنامه اقدام مشترک در شهرهای ارومیه، بوکان، پیرانشهر، خوی، سردشت، سلماس، مهاباد و میاندوآب نسبت به بازبینی برنامه اقدام مشترک اقدام نموده که در نهایت ۵۷۲ پروژه به اعتبار بالغ بر ۵۵.۳۰۴ میلیارد ریال تهیه شده است.

نظر شما