شناسهٔ خبر: 67075029 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر مهاباد

۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر مهاباد اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ شهردار مهاباد گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر و روکش منطقه محروم پشت تب این شهرستان اختصاص یافت.

بابک رستم پور افزود: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجانغربی به مهاباد و بازدید از مناطق محروم این شهر، آسفالت معابر پشت تب با واگذاری قیر رایگان در دستور کار قرار گرفت.

رستم پور اظهارکرد: در همین ارتباط در دو مرحله حدود ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت و روکش معابر برنامه ریزی شده که در مرحله اول ۱۰۰ هزار مترمربع با ۱۰۰ میلیارد ریال در محله پشت تب طرف مدرسه آغاز شده است و مرحله دوم هم با ۱۰۰ هزار مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در طرف شیلان منطقه پشت تب انجام خواهد شد.

وی، با اشاره به لکه گیری سایر مناطق در سالجاری هم گفت: باتوجه به بررسی های میدانی و همچنین ایمن سازی تردد خودروها و تأمین رفاه و ارتقای سیمای بصری شهر اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر در دیگر مناطق شهر هم با همکاران حوزه معاونت فنی و عمران صورت می گیرد.

رستم پور افزود: براساس نیاز روکش و ترمیم آسفالت معابر و مناطق سطح شهر در سالجاری تعمیرات و به روز رسانی دستگاههای موجود و ارتقای تجهیزات کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد بازسازی و نوسازی شده است و واحد عمران شهرداری با چندین گروه آغاز به ترمیم و لکه گیری آسفالت نوارهای حفاری شده، پر کردن چاله ها، گود افتادگی ها در معابر و مناطق سطح شهرخواهد کرد.

شهردار مهاباد اضافه کرد: عملیات لکه گیری آسفالت معابر شهری موجب افزایش رضایت مندی مردم خواهد شد و این مهم از سوی مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد، با جدیت دنبال خواهد شد.

 

 

نظر شما