شناسهٔ خبر: 67069513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر مهاباد اختصاص یافت

مهاباد- ایرنا- شهردار مهاباد گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر و روکش منطقه محروم پشت تب این شهرستان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

بابک رستم پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از مناطق محروم این شهر، آسفالت معابر پشت تب با واگذاری قیر رایگان در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در همین ارتباط طی ۲ مرحله حدود ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت و روکش معابر برنامه ریزی شده که در مرحله اول ۱۰۰ هزار مترمربع با ۱۰۰ میلیارد ریال در محله پشت تب طرف مدرسه آغاز شده است.

شهردار مهاباد بیان کرد: مرحله دوم نیز با ۱۰۰ هزار مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در طرف شیلان منطقه پشت تب انجام خواهد شد.

رستم پور با اشاره به لکه گیری سایر مناطق در سال جاری گفت: باتوجه به بررسی های میدانی و همچنین ایمن سازی تردد خودروها و تامین رفاه و ارتقای سیمای بصری شهر اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر در دیگر مناطق شهر هم با همکاران حوزه معاونت فنی و عمران صورت می گیرد.

وی افزود: براساس نیاز روکش و ترمیم آسفالت معابر و مناطق سطح شهر در سال ١۴٠٣ تعمیرات و به روز رسانی دستگاه های موجود و ارتقای تجهیزات کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد بازسازی و نوسازی شده است و واحد عمران شهرداری در چندین اکیپ شروع به ترمیم و لکه گیری آسفالت نوار های حفاری شده، پر کردن چاله ها، گود افتادگی ها در معابر و مناطق سطح شهر، خواهد کرد.

وی اضافه کرد: عملیات لکه گیری آسفالت معابر شهری موجب افزایش رضایت مندی مردم خواهد شد و این مهم از سوی مجموعه ی شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد، با جدیت دنبال خواهد شد.

شهر ۱۶۶ هزار و ۵۱۸ نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.

نظر شما