شناسهٔ خبر: 67074964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار مهاباد:

۲۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر مهاباد آسفالت‌ریزی می‌شود

شهردار مهاباد با بیان آسفالت‌ریزی در ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر و روکش منطقه محروم پشت تب این شهرستان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مهاباد، بابک رستم پور اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از مناطق محروم این شهر، آسفالت معابر پشت تب با واگذاری قیر رایگان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین ارتباط طی ۲ مرحله حدود ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت و روکش معابر برنامه ریزی شده که در مرحله اول ۱۰۰ هزار مترمربع با ۱۰۰ میلیارد ریال در محله پشت تب طرف مدرسه آغاز شده است.

شهردار مهاباد گفت: مرحله دوم نیز با ۱۰۰ هزار مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در طرف شیلان منطقه پشت تب انجام خواهد شد.

رستم پور با اشاره به لکه‌گیری سایر مناطق در سال‌جاری گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی و همچنین ایمن سازی تردد خودروها و تأمین رفاه و ارتقای سیمای بصری شهر اجرای عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر در دیگر مناطق شهر هم با همکاران حوزه معاونت فنی و عمران صورت می‌گیرد.

وی افزود: بر اساس نیاز روکش و ترمیم آسفالت معابر و مناطق سطح شهر در سال ١۴٠٣ تعمیرات و به روز رسانی دستگاه‌های موجود و ارتقای تجهیزات کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد بازسازی و نوسازی شده است و واحد عمران شهرداری در چندین اکیپ شروع به ترمیم و لکه‌گیری آسفالت نوارهای حفاری شده، پرکردن چاله‌ها، گود افتادگی‌ها در معابر و مناطق سطح شهر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر شهری موجب افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد شد و این مهم از سوی مجموعه‌ی شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد، با جدیت دنبال خواهد شد.

نظر شما