شناسهٔ خبر: 67085250 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بنیاد دعبل خزاعی از ۱۵۰ پیرغلام حسینی کشور تجلیل می‌کند

لیلا امیدی

رویداد «مقام مجنون» آیین تکریم و نکوداشت پیرغلامان حسینی برای سومین سال متوالی به همت بنیاد دعبل خزاعی برگزار خواهد شد. در سومین دوره برگزاری این رویداد، آشپزها و آبدارچی های پیشکسوت هیئات مذهبی تجلیل و تکریم خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، رویداد «مقام مجنون» آیین تکریم و نکوداشت پیرغلامان حسینی برای سومین سال متوالی به همت بنیاد دعبل خزاعی برگزار خواهد شد. در سومین  دوره برگزاری این رویداد، آشپزها و آبدارچی‌های پیشکسوت هیأت‌های مذهبی تجلیل و تکریم خواهند شد.

در این رویداد سراسری، بالغ بر ۱۵۰  نفر از پیشکسوتان عرصه‌ هیأت و روضه‌ اهل بیت علیهم‌السلام، مورد تکریم و تعظیم قرار خواهند گرفت.

در استان‌های مختلف، منتخبان، از طرف نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان و به همراه مسئولین مرتبط با حضور در منازل این عزیزان تکریم و «نشان حبیب» به پاسِ یک عمر خدمت خالصانه به دستگاه سیدالشهدا علیه السلام، به ایشان اهدا خواهد شد.

در تهران، مراسم افتتاحیه این آیین، روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه از ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی ( سرچشمه ) واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی، چهارراه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی‌پور برگزار خواهد شد.

در این مراسم علاوه بر حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، چهره‌های شاخص جریان ستایشگری اهل‌بیت علیهم السلام و جمع کثیری از پیرغلامان و پیشکسوتان مجالس حسینی نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما