شناسهٔ خبر: 67367095 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارسال پنجاه و شش اثر به دومین جشنواره ملی نی انبان کیش

رئیس دومین جشنواره ملی نی‌انبان کیش از دریافت پنجاه و شش اثر برای ارزیابی و معرفی آثار برتر خبر داد.

صاحب‌خبر -

ارسال پنجاه و شش اثر به دومین جشنواره ملی نی انبان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ناصر قاسمی‌نیا اظهار کرد: بیست و هشت گروه این آثار را به دبیرخانه دومین جشنواره ملی نی انبان کیش ارسال کردند.

او افزود: آثار دریافتی از استان‌های هرمزگان، خوزستان، بوشهر، کرمان و فارس هستند.

قاسمی نیا گفت: گروه شیلو به سرپرستی امید صفاری سیما از شهر چغادک استان بوشهر، گروه حصیر به سرپرستی جلیل ملاح کنگانی از شهر کنگان استان بوشهر، گروه کوب کا به سرپرستی حسن دانشور از شهر آبادان استان خوزستان، گروه سار به سرپرستی امیر تنگسیری از شهر آبادان استان خوزستان، گروه هورا به سرپرستی اسد طغیانی از شهر بندر ماهشهر استان خوزستان، گروه هلیل‌نوازان به سرپرستی علیرضا جلالی از شهر جیرفت استان کرمان، گروه کوش به سرپرستی قائم شهمرادی از شهر بندرعباس استان هرمزگان، گروه فیدوس به سرپرستی جمال نیکویی از شهر شیراز استان فارس و گروه بومیان کیش به سرپرستی صالح احمدپور از کیش استان هرمزگان با رای پایانی هیات انتخاب جشنواره، در کیش اجرای زنده خواهند داشت.

رئیس دومین جشنواره ملی نی‌انبان کیش گفت: این رویداد همزمان با برگزاری جشنواره تابستانه کیش از دوازدهم تا پانزدهم تیر برگزار می‌شود.

ناصر قاسمی‌نیا، افزود: افتتاحیه و اختتامیه جشنواره در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار می شود و جزییات تکمیلی شامل برنامه، ساعت اجرا‌ها و سالن‌های دیگر برگزاری رویداد نیز در نشست خبری،  دوازدهم تیر اطلاع رسانی می شود.

ایمان سیاه‌پوشان، احمد پاداش و نبیل یوسف شریداوی اعضای هیات انتخاب دومین جشنواره ملی نی‌انبان کیش هستند.

نظر شما