شناسهٔ خبر: 67085008 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تجلیل از 150 پیرغلام حسینی در رویداد «مقام مجنون»

رویداد «مقام مجنون» آیین تکریم و نکوداشت پیرغلامان حسینی، برای سومین سال متوالی به همت بنیاد دعبل خزاعی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، رویداد «مقام مجنون» آیین تکریم و نکوداشت پیرغلامان حسینی برای سومین سال متوالی به همت بنیاد دعبل خزاعی برگزار خواهد شد. در سومین  دوره برگزاری این رویداد، آشپزها و آبدارچی‌های پیشکسوت هیئت‌های مذهبی تجلیل و تکریم خواهند شد.

در این رویداد سراسری، بیش از ۱۵۰ نفر از پیشکسوتان عرصه‌ هیئت و روضه‌ اهل‌بیت(ع)، مورد تکریم و تعظیم قرار خواهند گرفت. 

منتخبان در استان‌های مختلف از طرف نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان و به همراه مسئولین مرتبط با حضور در منازل این عزیزان تکریم و «نشان حبیب» به پاسِ یک عمر خدمت خالصانه به دستگاه سیدالشهدا(ع)، به ایشان اهدا خواهد شد. 

مراسم افتتاحیه این آیین در تهران روز چهارشنبه، ۲۳ خرداد از ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) واقع در خیابان شهید مصطفی خمينی، چهارراه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی پور برگزار خواهد شد. 

در این مراسم علاوه بر حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مجید باباخانی، رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، چهره‌های شاخص جریان ستایشگری اهل‌بیت(ع) و جمع کثیری از پیرغلامان و پیشکسوتان مجالس حسینی نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما