شناسهٔ خبر: 67080841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نام‌نویسی ۶۵۷ متقاضی برای دریافت زمین رایگان قانون جوانی جمعیت در تویسرکان

همدان- ایرنا- فرماندار تویسرکان گفت: ۶۵۷ متقاضی برای دریافت زمین رایگان مربوط به قانون جوانی جمعیت در این شهرستان نام‌نویسی کرده‌اند که باید زمین مورد نیاز این افراد را تامین کنیم.

صاحب‌خبر -

یحیی خورشیدخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد افراد متقاضی ۲۰۶ نفر دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال و ۴۵۱ نفر نیز دارای سه فرزند هستند که در سامانه وزارت راه و شهرسازی نام‌نویسی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای تامین زمین مورد نیاز قانون جوانی جمعیت، ۱۷ قطعه از اراضی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واجد شرایط این قانون اختصاص یافته است.

خورشیدخانی تصریح کرد: در پروژه ۷۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تویسرکان نیز ۷۴ متقاضی وجه اعلام شده را به حساب واریز کرده‌اند که زمین تامین شده برای این تعداد پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: از این ۷۴ نفر، ۶۰ متقاضی وجه ۴۰۰ میلیون ریالی و ۱۴ متقاضی نیز وجه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی به حساب واریز کرده اند.

فرماندار تویسرکان گفت: پروانه ساخت پنج بلوک ۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن صادر شده است و ۲۲ واحد دیگر نیز در مرحله گرفتن پروانه ساخت است.

وی تاکید کرد: تاکنون ۶ هزار و ۶۲۸ متقاضی در طرح نهضت ملی شهرستان تویسرکان شامل شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج نام‌نویسی کرده اندکه از این تعداد یک هزار و ۲۷۰ نفر مدارک لازم را به طور کامل تحویل داده و تایید نهایی درخواست شده‌اند.

خورشیدخانی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان به صورت گروهای ساخت و مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا می‌شود، افزود: پروژه گروه‌های ساخت ۲۲ واحدی شهرک قائم جنب سالن شهید بهرامی تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی دارد به طوری که این پروژه در مرحله اسکلت، سقف و اتمام سفت کاری است.

شهرستان تویسرکان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان همدان قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما