شناسهٔ خبر: 67078373 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

تداوم بارش‌ها در نواحی غربی کشور تا پایان هفته

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید در نواحی غربی کشور بارندگی تا پایان هفته تداوم دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: تا پنج روز آینده با توجه به گذر موج در مناطق  غربی کشور شاهد بارش باران خواهیم بود و در سایر مناطق  کشور جوی  آرام حاکم است‌.

وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه در مناطقی از شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌هایی مثل همدان، مرکزی و جنوب قزوین، همچنین در جنوب شرق کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان در ساعت‌های بعد از ظهر بارش‌های رگباری همراه با وزش باد شدید ادامه خواهد داشت.

ضیائیان با بیان اینکه  روز دوشنبه در مناطقی از غرب کشور و استان قزوین در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده رخ می‌دهد گفت:  روز دوشنبه شرایط برای تشکیل گردوخاک بر روی کشور عراق وجود دارد که باعث کاهش کیفیت هوا برای مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور خواهد شد.

وی یاد آور شد: این بارش‌ها تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت بنابراین هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها و احتمال وقوع روان آب در شهرهای غربی کشور وجود دارد‌./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما