شناسهٔ خبر: 67071854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شعله‌ور شدن مجدد آتش در منطقه بوزین و مرخیل پاوه

سرپرست حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، گفت: آتش‌سوزی در منطقه حفاظت شده بلبزان و بوزین و مرخیل پاوه که صبح امروز مهار شده بود، به علت وزش باد شدید در منطقه دوباره شعله‌ور شد.

صاحب‌خبر -

سعید دزفولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در منطقه بلبزان و بوزین و مرخیل پاوه که صبح امروز مهار شده بود به علت وزش باد شدید در منطقه دوباره شعله‌ور شد، اظهار داشت: با وجود تلاش‌های فراوان تمامی نیروهای اعزامی در منطقه، به علت وزش باد شدید، متأسفانه بار دیگر آتش شعله‌ور شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیروهای سازمان محیط زیست و دیگر نیروهای اعزامی ارگان‌های مربوطه  در منطقه حضور دارند، گفت: به علت وسعت زیاد منطقه ضرورت دارد نیروهای مردمی بیشتری به کمک سایر نیروها برای مهار آتش بشتابند.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، گفت: کار اطفای مجدد حریق آغاز و تمام نیروهای یگان حفاظت این اداره کل و ادارات محیط زیست شهرستان‌های اطراف به محل اعزام شده و مشغول اطفای حریق هستند.

به گزارش تسنیمف آتش‌سوزی در منطقه حفاظت شده بلبزان و بوزین و مرخیل پاوه از 16 خرداد آغاز شده و در دو مرحله نیز اطفا شده، اما به دلیل وزش باد باز هم شعله‌ور می‌شود و عملیات اطفای حریق نیز به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه با دشواری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما