شناسهٔ خبر: 67070855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

جام رسانه‌ای امید استان ۲۴ خرداد ماه در یاسوج آغاز می شود

یاسوج- معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جام رسانه‌ای امید استان، ۲۴ خرداد ماه در دانشگاه یاسوج آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مرادعلی پیوند ظهر شنبه در نشست برگزاری جام رسانه‌ای امید استان افزود: جام رسانه امید ۲۴ خرداد ماه با حضور مسؤولان استانی، خبرنگاران و فعالان رسانه در استان آغاز و در این جام، خبرنگاران و فعالان رسانه طی ۱۲ ساعت با هم به رقابت می‌پردازند.

وی بیان داشت: مدیران دستگاه‌ها در این رویداد در ۲۰ دقیقه گزارشی از عملکرد و اقدامات شاخص دستگاه مربوطه خود ارائه می‌دهند.

پیوند تصریح کرد: رسانه‌ها در قالب‌های مختلف اخبار را منتشر می‌کنند و سپس رسانه‌ها می‌توانند تا سه روز به انتشار اخبار از مطالب مطرح شده در جام رسانه امید بپردازند.

وی با بیان اینکه این جام با حضور ۱۵ تیم روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود، گفت: جام رسانه‌ای امید ظرفیتی ارزشمند برای انعکاس خدمات نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد است و باید محلی برای انعکاس و معرفی توانمندی‌ها و خدمات و دستاوردها و امید آفرینی باشد.

پیوند با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و نادیده گرفتن خدمات نظام است، گفت: امید آفرینی در جامعه و در بین مردم از اهداف برگزاری جام رسانه‌ای امید در استان است و مدیران استان در این رویداد مقایسه‌ای از قبل و بعد از انقلاب در استان خواهند داشت و گزارشی نیز از خدمات دولت سیزدهم ارائه خواهند داد که خبرنگاران رسانه‌ها در قالب‌های مختلف همچون خبر، کلیپ، موشن گرافی، یادداشت، گزارش خبری و سایر بخش‌ها انعکاس خواهند داد.

نظر شما