شناسهٔ خبر: 67065219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تیم ملی والیبال و یک احتمال عجیب و غریب

تیم ملی والیبال فقط چهار بازی تا یک رکورد منفی تاریخی فاصله دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌های این فصل عملکرد فاجعه باری داشته است و هشت بازی پی در پی را با شکست از زمین خارج شده است.

هفت شکست ایران در لیگ ملت‌ها با موریس موتا پائز سرمربی سابق تیم ملی و یک شکست دیگر نیز با پیمان اکبری مربی موقت تیم بوده است.

این هشت باخت باعث شده تا تیم ملی والیبال ایران با هشت شکست در بین شانزده تیم در رتبه آخر دور گروهی قرار بگیرد و همچنین در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال نیز به رتبه هفدهم سقوط کنیم تا همه چیز برای ایران بحرانی شود.

اما این پایان اتفاقات ناخوشایند نیست، تیم ملی والیبال ایران که فقط چهار بازی دیگر تا پایان فصل ملی در سال ۲۰۲۴ فاصله دارد باید برای جلوگیری از یک رکورد منفی دیگر تمامی تلاش خود را به کار بگیرد تا حداقل یک پیروزی به دست بیاورد.

تا کنون سابقه نداشته تیم ملی والیبال ایران در یک سال میلادی در تورنمنت‌هایی شرکت کند و به پیروزی دست پیدا نکند، حتی زمانی که تیم ملی در دهه‌های خیلی دور که حتی در آسیا هم مطرح نبود حداقل به چند پیروزی دست می‌یافتند و تیم ملی بدون برد سال را به پایان نمی‌رساند.

حال بازیکنان تیم ایران برای فرار از این رکورد منفی تاریخی در هفته سوم لیگ ملت‌ها، باید برابر یکی از تیم‌های آمریکا، آلمان، هلند و فرانسه پیروز شود و گر نه این فاجعه هم به نام آنها ثبت خواهد شد.

گفتنی است آخرین برد تیم ملی والیبال ایران به سال گذشته برمی‌گردد که در انتخابی المپیک قطر را شکست داد، پس از آن بازی تیم ایران به پیروزی دست پیدا نکرده است.

نظر شما