شناسهٔ خبر: 67269568 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

جدایی بیرانوند قطعی شد؛ پرسپولیس به دنبال جانشین و برخورد قانونی

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تایید جدایی علیرضا بیرانوند، از برخورد قانونی با این بازیکن و همچنین جستجوی دروازه‌بان جدید خبر داد. شهریاری همچنین اعلام کرد که دو تا سه گزینه نهایی برای سرمربیگری پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

 رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه طبق مقررات قانونی با علیرضا بیرانوند برخورد خواهد کرد و ما نیز به دنبال دروازه‌بان جدید هستیم.

به گزارش ایرنا، حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس گفت: وی قرارداد خود را در شرایطی یک طرفه فسخ کرده که مطالبات خود را دریافت کرده است. هیات مدیره به مدیرعامل دستور داده که کارهای‌ حقوقی را در دستور کار قرار دهد و طبق مقررات برخورد شود.

وی افزود: قرارداد داخل باشگاه است و بر عهده کادر اجرایی ست. آن چیزی که اکنون مطرح شده، او قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرده است. ما ضمن تاکید در مورد پیگیری حقوقی، خواستار مذاکره برای جانشینی بیرانوند شده‌ایم. ما طبق قراردادی که داشته است جلو می‌رویم و به آن پایبند هستیم.

رئیس هیات مدیره در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: دو تا سه گزینه به نتیجه رسیده و بعد از بررسی کمیته فنی، مقدمات برای مذاکره فراهم می‌شود و در صورت تایید به هیات مدیره می‌آید و مصوب می‌شود. سرمربی پرسپولیس امروز مشخص نمی‌شود. بعد از مشخص شدن وضعیت سرمربی، وی در مورد بازیکنان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

شهریاری در واکنش به مشکلات مالی باشگاه در حالی که پرسپولیس واگذار شده است، اظهار داشت: وضعیت مالی باشگاه هر چقدر هم خوب باشد باید سقف قرارداد رعایت شود و از قانون باید تمکین کنیم. این موضوعی است که باید فدراسیون به عنوان رسیدگی کند و اگر دوست دارد تیم‌های ایرانی در آسیا نتیجه بگیرند در قانون تجدید نظر کند. در هر صورت مربی باید بیاید که در حد نام پرسپولیس باشد.

نظر شما