شناسهٔ خبر: 67269587 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

کلوب| داستان تکراری فسخ قرارداد!

هنوز هواداران فوتبال بویژه هواداران دو تیم پرطرفدار پایتخت تابستان سال گذشته را از یاد نبرده اند و دوباره همان خبر تکرار شد.

صاحب‌خبر -

 فسخ یک طرفه قراداد علیرضا بیرانوند به دلیل عدم دریافت مطالبات و پاداش بردها و قهرمانی تیم پرسپولیس، تا اینجای کار داستان تکراری است. این حق بازیکن است که مفاد قراردادش را بخواهد. گویا در قرارداد بازیکن درج شده که در صورت عدم دریافت مطالبات تا یک مدت تعیین شده بین باشگاه و بازیکن، بازیکن حق دارد قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند و برای دریافت مطالبات خود از جهات قانونی اقدام کند، اما آیا علیرضا بیرانوند که جزو قدیمی های تیم قرمزپوش پایتخت است و پرسپولیس حساب ویژه ای روی او کرده واقعا قصد جدایی دارد؟

پر واضح است که خیر، داستان این اعتراض و گلایه تکراری است و می توان به صراحت گفت که جای هیچ نگرانی نیست، هم علیرضا بیرانوند به حق خود که دریافت مطالبات معوقه و پاداش ها است خواهد رسید و هم باشگاه پرسپولیس به این سادگی ها دروازه بان اصلی و مهم خود را از دست نخواهد داد. اما بیان این اعتراض ها آن هم پس از پایان هر فصل و با جنگ و دعوا دنبال دریافت مطالبات بودن، اصلا جالب نیست و هواداران این اوضاع و احوال را نمی پسندند و برایشان قابل قبول نیست.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

نظر شما