شناسهٔ خبر: 67465759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

غفور کارگری: به تاریخ‌سازی ورزشکاران ایران در پارالمپیک پاریس امیدواریم

وحید رجبی

گردهمایی کاروان اعزامی ایران به پارالمپیک پاریس با حضور رییس کمیته ملی پارالمپیک، سرپرست کاروان و ورزشکاران اعزامی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،‌ گردهمایی کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پارالمپیک پاریس با حضور غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک، محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان اعزامی ایران، کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، رییسان فدراسیون‌های دارای نماینده در پارالمپیک پاریس و ورزشکاران و کادرهای فنی در فدراسیون جانبازان و توان‌یابان برگزار شد.

در این مراسم از تمبر ویژه کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پارالمپیک پاریس نیز رونمایی شد.

غفور کارگری: به تاریخ‌سازی ورزشکاران ایران در پارالمپیک پاریس امیدواریم

غفور کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک در این مراسم با تقدیر از تلاش ورزشکاران و مربیان برای کسب سهمیه‌های پارالمپیک پاریس، گفت: برای اولین‌بار کاروان "فرزندان ایران" به مقام دوم آسیا نائل شد. امیدوارم این جلسه نیز مقدمه‌ای برای تاریخ‌سازی و افتخار آفرینی مجدد در یک رویداد مهم‌تر و حساس‌تر پارالمپیک پاریس شود.

وی افزود: با توجه به ارتباط نزدیکی که با کادرهای فنی و همه بچه‌ها دارم دلم روشن است که در پاریس اتفاق خوبی خواهد افتاد. البته این موضوع مستلزم مراقبت ویژه و حضور پرتلاش ورزشکاران و کادرهای فنی در اردوها در فاصله باقی مانده است.

رییس کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: انشاء‌الله همه دست در دست هم بدهیم و با تلاش و توکل به خدا به بهترین نتایج در پارالمپیک پاریس برسیم. همه سخت در حال تلاش هستند تا مردم نتیجه زحمات‌شان را در پارالمپیک پاریس ببینند.

انتهای پیام

نظر شما