شناسهٔ خبر: 67269592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ماموریت حساس مدیرعامل سابق تراکتور در اهواز؛

گل‌محمدی سرمربی فولاد می‌شود؟

ایرنا

باشگاه فولاد خوزستان برای لیگ بیست و چهارم به سراغ سرمربی سابق پرسپولیس رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فولاد خوزستان که در فصل گذشته روزهای سخت و سیاهی را دنبال می‌کرد، برای اینکه در لیگ برتر باقی بماند به سراغ عبدالله ویسی سرمربی خوزستانی رفت. ویسی و شاگردانش بعد از شکست در مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم در ۳ هفته پایانی موفق شدند با شکست ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران و همچنین تساوی برابر پیکان تهران، ۷ امتیاز کسب کند تا در لیگ بیست و سوم باقی بمانند.

با وجود اینکه ویسی موفق شد مردان دیار کارون را در لیگ برتر نگه دارد اما مدیریت باشگاه حاضر به تمدید قرارداد وی نشد. بهرام رضاییان مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد خوزستان پیش از جدایی از این باشگاه در چندین نوبت با یحیی گل‌محمدی برای هدایت فولاد جلساتی را برگزار کرد که در نهایت به توافقات خوبی با سرمربی سابق پرسپولیس رسید.

رضاییان در شرایطی‌ توانست گل محمدی را راضی به هدایت فولاد کند که صبح امروز هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل سابق تراکتور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان معرفی شد. حالا با این تغییر مدیریت در فولاد باید دید آیا نصیرزاده ادامه مسیر مدیرعامل قبلی را در پیش خواهد گرفت و موانع حضور سرمربی سابق را برطرف خواهد کرد با به سراغ گزینه جدیدی برای فولاد خواهد رفت.

نظر شما