شناسهٔ خبر: 67054032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه یزد: مردم آگاهانه در انتخابات شرکت کنند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم با هر نوع گرایشی با درک شرایط کشور با بصیرت و آگاهانه در انتخابات پیش رو در هشتم تیرماه امسال شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد افزود: هدف دشمنان جلوگیری از مشارکت بالای مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور است.

وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران فارغ از نگاه حزبی و گروهی با حضور گسترده و همراه با شناخت کامل برای تقویت نظام و ادامه راه شهید و شهدای خدمت در انتخابات مشارکت داشته باشند.

امام جمعه یزد بیان کرد: نامزدهای ریاست جمهوری و همچنین حامیان آنها باید همه فقط در چارچوب مقررات کشور و برای تقویت دین خدا و نظام اسلامی فعالیت کنند.

امام جمعه یزد: مردم آگاهانه در انتخابات شرکت کنند

ناصری بیان کرد: دشمنان از هم‌اکنون در فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم و جلوگیری از مشارکت بالای آحاد جامعه در انتخابات است و هوشیاری نیاز مبرم است.

امام جمعه یزد بیان کرد: شهید رئیسی با ایمان و اخلاص و مردمداری خود محبوب قلوب مردم و جامعه شد و باید راه این شهید جمهور و خادم ملت ادامه یابد.

ناصری تاکید کرد: باید مسئولان گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای تحقق اهداف شهید رئیسی و خادمان دلسوز مومن و انقلابی به تلاش خود ادامه دهند.

نظر شما