شناسهٔ خبر: 67051848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نجات محیط‌بان تنگستانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: محیط‌بان حادثه دیده در کوه بیرمی با حضور به موقع بالگرد این جمعیت، به مرکز درمانی اعزام شد و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.‌

صاحب‌خبر -

نجات محیط‌بان تنگستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر،   احسان ایزدپناه اظهار داشت:  بر اساس اطلاع دریافت شده مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (eoc) جمعیت هلال احمر مبنی بر سقوط یکی از محیط‌بانان در منطقه صعب‌العبور کوهستانی بیرمی، تیم امداد کوهستان شهرستان تنگستان به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

وی افزود: با توجه به فاصله زمانی چندساعته پایگاه امداد کوهستان تا منطقه، شرایط آسیب‌دیدگی حادثه دیده و همچنین گرمای شدید، تیم امداد کوهستان پس از هماهنگی با سازمان امداد و نجات با بالگرد به منطقه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر  گفت: فرد حادثه‌دیده از چند ناحیه دچار سانحه شده بود که نجاتگران پایگاه کوهستان جمعیت هلال احمر پس از دسترسی به مصدوم، اقدامات اولیه امدادی و تثبیت‌های پزشکی را برای انتقال او انجام دادند.

ایزدپناه یادآور شد: محیط بان مصدوم توسط تیم امداد کوهستان پایگاه خاییز شهرستان تنگستان و بوسیله امداد هوایی به فرودگاه شهدای بوشهر انتقال یافت و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ شد.

نظر شما